RSS

czwartek, 2 września 2010

zamiast literek są cyferki :((

Skończyło się dobre!
Zaczął się rok szkolny i ja też poszłam do pracy.Wcale nie jest mi smutno z ego powodu, bo lubię pracować z dziećmi, a 2 miesiące wolnego ( no, prawie, bo jednak do szkoły chodziła i chociaż nie było uczniów , to pracowałam) pozwoliły mi odespać nieprzespane noce. ALE CÓŻ Z TEGO
Już drugą noc zarywam, bo siedzę w cyferkach i poprawiam kosztorys do projektu unijnego. I wcale nie byłoby mi przykro, gdyby nie fakt, że książki leżą, literki czekają, a ja nie mam siły przeczytać więcej niż 5-6 stron przed zaśnięciem.
Nie ma jednak się co użalać nad sobą, bo początek roku szkolnego jest mocno papierowy tzn. dokumentacja, plany projekty i Bóg wie co jeszcze . Wszystko ma być zrobione do 10, 15 , ostatecznie 20 września. A że wchodzi nowe do szkół to i nasilenie rad szkoleniowych, spotkań też jest większe.
Trochę cierpię, bo czytam, ale niekoniecznie to, co chciałabym.
 POZDRAWIAM WSZYSTKICH, KTÓRZY UCZĄ I SIĘ UCZĄ.
WESOŁEGO I SZYBKO PŁYNĄCEGO NOWEGO ROKU SZKOLNEGO

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ojej! czuję się pominięta , nie uczę się ani nie nauczam , chyba że liczy się wymądrzanie ?
To ja Cię pozdrawiam !życzę miłej pracy i życzę dużo czasu na czytanie . Też nie czyatm , nie mam kidy ,ale nadrobię :) chyba .

mpoppins pisze...

Dzięki, a myślałam, że wyjechałaś na urlop!

Anonimowy pisze...

Jeszcze tydzień szalonej pracy a potem .....:)

Prześlij komentarz