RSS

środa, 28 marca 2012

Mówią "Co się odwlecze to nie uciecze.."

A jednak to nie prawda. Ucieka i nie chce już wrócić.
Zaniedbałam bloga, ale na szczęście nie czytanie. Fakt, że nie mam ostatnio zbyt wiele czasu, ale czytam.
 Mój blog skończył wczoraj  2 lata i nie było żadnego tortu i fajerwerków.
Tylko przykro mi się zrobiło, że tak go opuściłam.
Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. Zawsze bardzo się cieszę z odwiedzin i jeszcze bardziej z komentarzy.
Szukając ilustracji do uciekającego czasu znalazłam to :
Trochę w tym prawdy, bo zwaliło się na mnie wiele różnych spraw i nie zawsze potrafię sobie z tym poradzić.
Ostatnio jednak Ktoś mi delikatnie wypomniał, że milczę, więc chcę się poprawić :)))

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

2 lata:)
Moje GRATULACJE!!!!
Pisz, pisz, pisz....choćby dla mnie.
Warto doczekać kolejnych jubileuszy!
Życzę wytrwałości i więcej wolnego czasu.

Taki jest świat pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy i to już drugiej :)

mpoppins pisze...

niebieska : dzięki, dzięki za życzenia. a z tą wytrwałością to niestety różnie bywa, ale postaram się

mpoppins pisze...

taki jest świat : dziękuję :))

Prześlij komentarz