RSS

środa, 14 września 2011

WYŁĄCZ TV !!! POCZYTAJ


Wyniki czytelnictwa w Polsce nie plasują się na najwyższym poziomie, za to wyniki oglądalności telewizji są na zatrważająco wysokim...
Pokażmy jak wielu z nas preferuje spędzać czas czytając, zamiast oglądając TV. Dołączcie do akcji i stwórzmy MANIFEST WYŻSZOŚCI KSIĄŻKI NAD TV.
8 października br. nie włączajmy telewizorów! Nie interesują nas seriale, filmy, bajki, programy rozrywkowe, kulinarne, podróżnicze i informacyjne.
Po prostu czytajmy.
Więcej informacji o akcji na facebooku LC.
ZAPRASZAMY!
źródło :
http://lubimyczytac.pl/aktualnosci/106/wylacz-tv-poczytaj


Piękna akcja. Popieram i się przyłączam

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jeszcze komputer wyłączmy,bo ja właśnie przy nim tracę czas.U mnie telewizor kurzem zarasta od dawna!

mpoppins pisze...

Mój telewizor nie zarasta kurzem. Czasami lubię coś obejrzeć. Np. wczoraj obejrzałam "Dziewczyny z kalendarza". Uśmiałam się do łez :))

Prześlij komentarz