RSS

czwartek, 26 sierpnia 2010

Nagrody z Plebiscytu 2010

Kochani spływają do mnie książki z Plebiscytu Książka na Lato 2010 Przy kominku
Codziennie dostaję paczuszkę, kopertę bąbelkową a w nie KSIĄŻKA.
Mam ich już 12 !!!
Wkrótce zamieszczę zdjęcie i spis. Chciałam to zrobić dzisiaj, ale aparat w komórce odmówił posłuszeństwa, a cyfrówka pływa na jachcie, gdzieś na Morzu Północnym, więc trochę daleko.
Mam nadzieję, że uda mi się zamieścić jutro zdjęcie, a jeśli nie to już na pewno w poniedziałek.

W tym czarodziejskim stosiku jest .............tadam !!!

o której marzyłam i z zazdrością czytałam na blogach recenzje.
Moja radość jest tym większa, że po otwarciu książki ukazała mi się  .......
DEDYKACJA
napisana specjalnie dla mnie przez Panią
 Małgorzatę Gutowską - Adamczyk

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Taka bąbelkowi koperta z książką w środku to najwspanialsza przesyłka , ostatnio dostałam podobną /śliczną zieloną /tyle że w środku CD z muzyką :)też się ucieszyłam ogromnie :)i na okrągło słucham ...
No to rozbudziłaś emocje i ogromną ciekawość , co tam jeszcze masz w tych kopertach ?

mpoppins pisze...

A możesz mi zdradzić jakiej muzyki słuchasz?
Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia tych wszystkich kopert razem, ale kto by wytrzymał tak długo, aby nie zajrzeć do środka :))

Anonimowy pisze...

słucham tego co mi się podoba :) i koi moją duszę , na muzyce się nie znam ,ale z wielką przyjemnością słucham tego co prezentuje Marcin Kydryński a w mojej zielonej kopercie był debiutancki album Caro Emerald , prezent od przyjaciółki :)
http://www.youtube.com/watch?v=74LXx0wSqMI

mpoppins pisze...

Ładna ta muzyka Caro Emerald, chyba mogłabym jej słuchać na okrągło :)) Obecnie tzn. od pół roku słucham Pod budą :))i Mai Sikorowskiej. Konkretnie to są dwie płyty. A Kydryńskiego też lubię.

Prześlij komentarz