RSS

poniedziałek, 10 października 2011

Jak minął 7 paxdziernika 2011 ???

Jak Wam minęła sobota bez telewizora?
Pewnie wielu z Was stwierdziło, ze to bułka z masłem, bo telewizor dawno się już kurzy w kącie, albo jest popsuty lub wyleciał przez okno.
Sama należę do tej grupy, która ogląda program TV wybiórczo, ale oglądam.
W sobotę jednak podarowałam to sobie . Zrezygnowałam z prasowania ( a mam tego ogromnie dużo, bo niestety magazynuję), bo przy tej czynności, by nie umrzeć z nudów oglądam jakieś filmy.
Dzień upłynął mi na sprzątaniu, nadrabianiu tygodniowych zaległości, trzygodzinnym spacerze z kijkami i psem, a gdy już zapadła noc ( 18:30) zasiadłam do czytania i ... zjawili się goście.
Było miło i wesoło.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

A ja czytałam:)
Jak zrobiłam trochę porządku zamknęłam się w jedynym wolnym i odległym pokoju od ryczącego telewizora i czytałam do bólu;)

Prześlij komentarz