RSS

wtorek, 22 marca 2011

Oto moja wiosenna przyjemność ...

Właśnie w pierwszy dzień wiosny, czyli wczoraj zawitała do mnie paczka,
a w niej to, co sama sobie wybrałam .... nie ukrywam, że niektóre pod wpływem recenzji przeczytanych na blogach


Oates Joyce Carol " Córka grabarza" ( epicka opowieść o walce młodej kobiety o tożsamość i przetrwanie..)
Wojtek Kmita " Cztery lata na huśtawce" ( to właściwie książka dla mojego męża o żeglowaniu, ale też ją przeczytam) 
Gunnar Staalesen " Wokół śmierci" ( kryminał w stylu retro rozgrywający się w Norwegii ...)
Asa Larsson " Krew, którą nasiąkła" ( kryminał roku 2004 wg Szweckiej Akademii Pisarzy Kryminalnych )
Marc Levy "Jak w niebie" ( romantycznie, lekko i w ogóle )
Marc Levy "Wszystko, czego nie zdążyliśmy powiedzieć" ( Monika tak pięknie o niej pisała)
Leif GW Persson " Między tęsknotą lata a chłodem zimy" i "W innym czasie w innym życiu" (to dwie części trylogii policyjnej opartej na niewyjaśnionym zabójstwie premiera Olafa Palmego)


8 komentarze:

Daria pisze...

Chętnie bym Ci wszystko podebrała oprócz Oates i Levy'ego - bo albo mam, albo czytałam :) w 100% mój stosik :)

Anonimowy pisze...

No pięknie :)
Nawet Ty kusisz stosami :) a wiesz że wykasowłam większość blogowych linków z tego właśnie powodu .... no nie mogę nieustannie walczyć ze sobą a nie mogę też zwlekać do domu co chwilę nowych stosów , nie mogę !!!
Bardzo ciekawy ten Twój stos , czekam na rezenzje i życzę wielu wrażeń ...
Znów mnie zaskoczyłaś , tym razem całym stosem a i nie wiem czemu nie sądziłam że tak szybko zatęsknisz za Levym / chyba przez te oczy czarne / .
Wiosna w końcu :)

Magia książki pisze...

ależ piękny stosik! Cały bym Ci podebrała :D

Iza pisze...

Rewelacyjny szablon:). Stos też:).

mpoppins pisze...

Iza, bardzo dziękuję :))

mpoppins pisze...

Daria i Isabelle
też mi się podoba :))i cieszę się z niego bardzo

mpoppins pisze...

niebieska
no tak jest wiosna, Levy ma piękne oczy i cóż łyknęłam "Jak w niebie" i połykam "Wszystko, czego nie zdążyliśmy powiedzieć" Sama nie wiem dlaczego właśnie te książki wzięłam jako pierwsze. Cyba potrzebuję czegoś lekkiego.
Proszę, bardzo proszę nie wyrzucaj mojego linku. Stosy nowych książek u mnie to rzadkość, dlaczego - ot taka proza życia. Myślę, że nie prędko się to powtórzy ;)))

Anonimowy pisze...

Nie ma takiej opcji :) żebym CIĘ wykasowała , nawet gdybyś codziennie / czego z całego serca życzę / nowy stosik prezentowała ! i nawet gdybyś chciała żebym tak zrobiła .
Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i czytać o tym co przeczytałaś , bardzo :)
Czytaj tego przystojniaka i opowiadaj ...

Prześlij komentarz