RSS

sobota, 17 lipca 2010

Jeff Abbott - Strach





Przeczytałam, ale mnie rozczarował.prawdę mówiąc męczyłam się z tą książką. Mimo zachęcających recenzji, kartki nie chciały przewracać się same.                         ( Publishers Weekly - okładka książki)
Ale po kolei. Bohater, były detektyw, który przenikną w struktury mafii, doznaje urazu psychicznego w akcji, podczas której zabija swojego najlepszego przyjaciela.Trauma powoduje, że Milesowi od tego momentu stale towarzyszy zmarły przyjaciel Andy.
W powieści jest psychoterapeutka, która ginie w pożarze, jest Celeste, psychiczna ofiara ciężkiego ataku psychopaty, który morduje ( na jej oczach) jej męża, jest weteran wojny Nathan, którego oskarżono o spowodowanie śmierci całego oddziału.No i jest cudowny lek "Frost", o który toczy się bój między różnymi złymi ludźmi. 
Faktyczne na końcu powieści wszystko jest inaczej niż nam się wydawało na początku. Fabuła bardzo dobra, ale trochę ( jak dla mnie) to wszystko się ślimaczy.
Nie będę wystawiać cenzurek, stopni bo to nie oto chodzi.
W końcu Harlan Coben powiedział " Jeff Abbott to bez wątpienia nowa gwiazda thrillera" ( okładka książki)

A ja spróbuję jeszcze przeczytać "Panikę" albo "Zderzenie" Abbotta

Abbott Jeff : Strach.Warszawa :Albatros, 2008, 398s.

1 komentarze:

izusr pisze...

Serdecznie zapraszam do letniego łańcuszka i odpowiedzenia na kilka pytań ;)
http://czytadelko.blox.pl/2010/07/Lancuszek-typowo-letni.html

Prześlij komentarz